fredag 29 juni 2012

Att vara stolt som en tupp...

...det är jag, för vet ni vad...jag har vunnit! 
Jepps, det har jag!

För en tid sedan deltog jag i en fototävling för Barnlängtans räkning.
Då jag själv varit ofivilligt barnlös kändes det lite extra speciellt att delta med mitt bidrag.
Det var dessutom första gången som jag deltog i en fototävling.

Och i måndags fick jag veta att jag vunnit!
Vilken otrolig känsla!

Här på Barnlängtans blogg kan ni se hela bidraget med text och bild!


Visst är det häftigt!
Med mitt namn dessutom! Wow!

Jag är så stolt och glad!

Men nu är det fredag och fredagsmys, undrar just hur det kommer att vara i Stockholm!
Hmm! 
Säkert..helt..fantastiskt!

Jag önskar er alla en underbar fredag!

Kram på er!

Jenny



29 kommentarer:

  1. Men åh så kul! Grattis till dig fina Jenny! Bilden är ju helt underbar! Njut och var stolt hela dagen nu! Varm kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Grattis, vilken grej!!!!
    Fotot är så fint, en bild säger mer än tusen ord, passar perfekt på den.
    Önskar dig en härlig fredag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad roligt!


    Ha en fin fredag

    SvaraRadera
  4. Åh grattis! Gud vad roligt för dig :) du ska absolut vara stolt, bilden är väldigt fin! Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så kul! Grattis!! Kram Caroline

    SvaraRadera
  6. GRATTIS, jätte kul! Fin bild, den får du osså göra till tavla!
    Ha en skön helg! Åse

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!!! Blir alldeles tårögd när jag läser din motivering. Så fint.

    Japp, det måste absolut bli en tavla!

    Ha det gott i Stockholm. Bästa sommarstaden enligt mig.

    SvaraRadera
  8. Oh vad roligt för dig!!!
    Många grattis!!!!!!!
    Passa på att fira ordentligt nu när du är i storstaden!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  9. Hei fine fine vennen :)

    Gratulerer sååå mye! Så moro, Jenny :) det er et helt nydelig bilde, kan godt skjønne at du vant :)

    Du har all grunn til å være stolt :) Nyt den gode følelsen, og kos deg masse med herlige fredagen i Stockholm :)

    Mange mange sommerklemmer til deg :)

    SvaraRadera
  10. Grattis så kul! Du får ha en fin helg.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  11. Stort Grattis!!! Verkligen en underbar bild! Du är verkligen värd att vinna!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. STOOORT GRATTIS !!!! Så underbar bild !

    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Grattis grattis grattis i massor :-)

    SvaraRadera
  14. Grattis, så roligt, klart du ska vara stolt. Du vann ju för du är bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Åh grattis Jenny! Så underbar bild & text - du har en gåva! Kram

    SvaraRadera
  16. Vad roligt! Stort grattis och jättefin bild.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  17. Så klart du vann med den bilden och motiveringen! Supergrattis! Bilden är underbar, precis som du!

    SvaraRadera
  18. GRATTIS!
    Bilden är underbar!

    KRAAM

    SvaraRadera
  19. Grattis vad roligt! Så underbar bild.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Oj vad härligt! :) vad fint av dej, rörande text med så mycket känsla, så mycket sanning, så avskalat.
    Fint!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Grattis! Vad roligt! Bilden är verkligen jättevacker och texten tänkvärd.
    Det är så många som tar det förgivet att man ska få barn. Men en del av oss har fått kämpa lite extra. Kram

    SvaraRadera
  22. Grattis till dig! Å vilket vackert foto! Klart du ska vara stolt.
    Jag blev så rörd av motiveringen, barnen är ju det bästa vi har.

    Ha en skön fredagskväll!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  23. Nu är jag inte bara stolt utan väldigt, väldigt rörd också! Stort tack för allt fint ni skriver!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  24. Stort stort grattis jag kunde tänka mig det för du tar fantastiska bilder fina du!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  25. STORT GRATTIS en helt fantastiskt FIN bild:)

    SvaraRadera
  26. Vi e så himla glada för ditt fina foto! Det passar perfekt in på hemsidan :D Hoppas presentkortet har kommit fram och att ni får glädje av det :)
    Nu har jag även hunnit lägga in ett inlägg på min egen blogg om det och länkat till dig. Jag e dålig på att ta mig tid till att blogga nu på sommaren. Men nu verkar det ju bli dåligt väder hela veckan så då ska det bli ändring på det, har ju massor av foton och annat kull att lägga ut :)

    Allt gott!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...