onsdag 29 augusti 2012

Seneftermiddag ...

...i trädgården!

Efter en regntung dag möttes vi igen hemma, lite senare än vanligt. Barnen gick ut till sina kaniner och jag skrotade runt inne. Det var så sent på eftermiddagen så att det kändes inte lönt att ta tag i något projekt utan endast invänta middagsförberedelserna.

Från trädgården hörde jag skratt och glada barn och jag såg att Elsa sprang i cirklar på gräsmattan. Nyfiken gick jag ut och fick se Elsa bli jagad av Ville. Det är Elsas kanin och han följer henne vart hon än går. 
Häftigt!






 Ville finns där inne i hårsvallet!
Vi satt länge ute i trädgården, så det blev sen middag för oss på Elvan igår, men vad gör väl det, när man känner att man är här och nu!!

Önskar er en underbart fin onsdag!

Kram Jenny

17 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att bara få skrota runt ett tag. :)

    Mina barn är helnöjda med att ha börjat skola och dagis igen. Så mycket gladare barn som kommer hem på em. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Underbara levande bilder....tack för att du delar med dig av ditt liv på din inspirerande blogg!! Krams m

    SvaraRadera
  3. underbara bilder.
    ha en fin dag//jennifer

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Och vilken lycka med egen kanin =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder!!!!

    Ha en toppen dag!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder :) Ser ut att ha varit en fin kväll.
    Ha en grym dag! Kramelikram

    SvaraRadera
  7. Mysig eftermiddag ni verkar ha haft! Fantastiska bilder du tar.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder. Hela jag blir full av skratt!
    :)

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra bilder!!! Helt underbara. Livfulla, glada och supermysiga!
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Jättefina bilder! Vad duktig du är! Ser som en riktigt mysig eftermiddag! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Härligt och vilken rolig kanin! Så tillgiven och go!
    Du är så duktig med kameran! Du kommer göra succe på kursen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Inte visste jag att kaniner kunde vara så tillgivna. Underbara bilder!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Åh vilka underbara bilder och vilken häftig kanin:)

    SvaraRadera
  14. Åh, kaniner är ju kanske det gulligaste som finns! Helt underbara foton!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...