fredag 19 oktober 2012

Fredag!

Äntligen fredag!

Äntligen! 
Åh, vad jag ska njuta av denna dag! Ikväll är det tacokväll på Elvan och det ska bli så härligt!

*
Vilken härlig kväll det var igår då! 
Jannice höll en fantastiskt bra föreläsning om hur man kan inreda mer harmoniskt. 
Vilka faktorer som är viktiga och vad man kan tänka på!

Och Jenny på Blackballoon hade ordnat det så mysigt. Vilken lokal! 
Lokalen är belägen i ett fantastiskt område i Helsingborg, i vilket det ligger stora, vackra, gamla hus/villor. 

Vi möttes av en mängd vackra ljuslyktor utanför entrén. 
Så välkomnande!

Ja, hela kvällen var fantastiskt rolig och inspirerande. 
Vilken mat vi bjöds på och så mycket inredning. 
Day home, Tine K...och mycket mer. 
















 Ja, och med dessa ord

Do what you love
Love what you do!

önskar jag er en underbar fredag!

Kram Jenny




19 kommentarer:

  1. Vilken härlig massa inspiration en torsdagskväll!! Ha set bra idag! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. En riktigt må-bra-kväll låter det som !!

    Önskar dej en fin dag..kraaam

    SvaraRadera
  3. Lyllos dig! Hjärtat från Waltjer & co är så fin! Har faktiskt beställ mig en vit, men träfärgad var också fin!
    Citatet på kudden, önskar jag att jag kunde leva efter! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Tack för att du kom! Jag önskar dig en fantastiskt härlig helg! kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Låter som du haft det riktigt trevligt och kul =))

    Ha en härlig tacofredag och toppenhelg!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  6. Här ramlade jag in.. Vilken härlig inspirationskväll du verkar varit på! Och som Lundabo kan jag ju bara hålla med om godaste glasskiosken ;)
    Trevlig helg!
    Linda

    SvaraRadera
  7. Underbart med fredag och vilka härliga bilder, förstår att ni hade det trevligt, kram

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder! Vill ha massor!! Synd att det är ganska höga priser på det mesta...
    På Sjuan blir det oxå tacokväll :)

    Tänkvärda ord! Ha en riktigt fin fredag, kramen Suss

    SvaraRadera
  9. Men du är väl för söt! Så roligt att få träffa dig Irl och vilka vackra bilder du tagit. Önskar dig en fin helg. kramar i massor Jannice

    SvaraRadera
  10. Åh lyllos dig som bor i Skåne och har möjlighet att kvista över på sådana härligheter:)

    Fin fredagskväll//Åsa

    SvaraRadera
  11. Åh, det måste ha varit roligt! Sååå mycket fint!

    Ha en trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Mysiga bilder!
    Trevlig helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  13. Hej Jenny!

    Hittade hit av en slump :) vilken härlig blogg du har!
    Det låter och ser ut som en riktigt härlig inspirationskväll!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  14. Oj, så härligt! Förstår att ni hade en fantastisk kväll!

    På min nyckelknippa har jag orden....Live the life your love, love the life you live ;)

    Tack för att du skriver så fint!

    kram
    Lotta

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig kväll och blackballon har så mycket fint kram Diana

    SvaraRadera
  16. Vilka härliga bilder! Skulle kunna ta med mig det mesta hem:)

    Kul att du hittade till min blogg.

    Fin blogg och hem du har. Nu har du en till följare!

    Jag fortsätter kolla runt lite....

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  17. Jag ville oxå var där, men tyvärr kan man ju inte vara på två ställe samtidigt.
    Kanske kommer det fler tillfällen.
    Anita

    SvaraRadera
  18. Hej Jenny!

    Hittade hit av en slump, fantastiska bilder och vilken underbar kväll det var hos Blackballoon i torsdagskväll. Jannice gav oss en massa inspiration och tips! Helgen har gått i inspirationens tecken och Jannices råd med små inrednings ändringar för min egen del.

    Ha en fortsatt skön kväll.

    Kram Camilla O

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...