torsdag 24 januari 2013

Ekollonglas


Ja, visst blev det ett ekollonglas av Estrid Ericson, på Svenskt Tenn i tisdags.
Och en blå skål såklart, men det hade ni väl redan listat ut!?

Små minnessaker av en underbar dag i Stockholm.






*

Torsdag redan och älskade O har utlovat en god middag 
med ett glas rött ikväll. 
Mmmm, det låter lovande och det tycker jag att vi är värda efter en ganska hektisk vecka med en del pusslande med logistik, läxläsning, träningar mm.

Jaa, det är vi sannerligen värda!:)

Vad gör ni en kväll som denna?

Hur som, hoppas jag att ni har det fantastiskt bra!

Kram på er!
Jenny




13 kommentarer:

  1. Vilken vardagslyx!!!! Bra att ni unnar er det. Jag har börjat veckostädning men hamnade visst framför ipaden istället.....konstigt när det blir så. Krams m

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder på vackra saker. Du får ha en mysig kväll.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder! Ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig kväll ni har! Ekollonvasen står på min önskelista, jättefin..
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Mys...jag försöker bli av med min envisa huvudvärk....Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Den är ju så underbart fin den lilla vasen:)

    Vilken härlig kväll ni ska ha!!

    Kraam Fina du!

    SvaraRadera
  7. Ja, det är ni säkerligen värda!
    Jag har kollat "Mia på Grötö" på TV-play. Missade igår, p g a film ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Fin fina grejer du fick med dig hem från huvudstaden :))
    Här hemma blev det kyckling gryta och fetaost sallad :))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Ja, det är ni värda. Det är alla föräldrar värda :)

    Och vasen...ja, den är en drömpryl tycker jag :)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Men vilken söt vas och skålen var ju också för gullig!
    Härligt med torsdagsmys!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Mmm....love de där ekollonglasen!! Man kan inte ha för många ;)

    Vad härlig med god middag!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  12. Så fina saker! Och vad härligt med en mysig middag en torsdag:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...