tisdag 14 maj 2013

Så det kan gå...

 God morgon tisdag!

I fredags firade min pappa och hans fru 70-års kalas. Stor fest! 
Och jag hade tidigare i veckan tänkt ut vad jag skulle ha på mig, då jag visste att helgen skulle bli lite smått galen med BIF-cup, eventuell operation och mer därtill!

Men inte hann jag med att måla naglarna, ej heller fick jag fina läppglanset på mig. Men smyckena fick jag kastat runt halsen och uppträtt på armen och genast kände jag mig festfin!

Det får bli dagens tisdagstips! 

Smyckena av märket Baglady inköpta på Swedala outlet för en tredjedel av priset!  Så har ni vägarna förbi Lödde eller Svedala och känner er i ett brinnande behov av finfina smycken, tveka inte. Ni blir nöjda! Med både priset och smyckena, och ja, där finns ju så mycket mer!!



Ha en underbar tisdag!

Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Jätte fina smycken...vill också ha!:)
    Tack för tipset...kanske blir det en tur till Svedala...
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina smycken. Ja, tänk att jag först nu har blivit duktigare på att använda armband och halsband. Det gör så mycket för en outfit.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jag planerar alltid att jag ska måla naglarna, men 99 % av gångerna hinns det inte med. Kanske skulle måla tånaglarna här ikväll när dammet har lagt sig...

    Ha en fortsatt fin vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefina smycken! Outlet är bra, tack för tipset!

    Hade tänkt att måla naglarna i kväll, får se om det blir av....

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...