måndag 23 april 2012

Böckman in the house

Det blev inga vitsippor igår och ingen bokskog. 
Efter att ha sett regntunga moln hopa sig, bestämde vi oss för att stanna hemma och röja i garderoberna istället.

Vi fixade till en walk-in closet i vårt stora förråd till Ida och Elsa. Det kommer inga bilder på den då den är så mörk och provisorisk, men de älskar känslan av att ha överblick över sina kläder! 
Och jag inbillar mig att morgonbestyren kommer att gå så mycket snabbare!

Jag plockade in en kvist ifrån trädgården och satte i min glasflaska.



 Insektstavla Bengt Böckman


 Ja, vi har fler Böckmans i huset. Min käraste hade dem med sig till det gemensamma boendet!



Korg i solljus.

Det blev strålande sol en stund på eftermiddagen. Härligt!

Nu är det måndag igen, nu kör vi!!

Ha en skön dag!

Andas, skratta, planera in något mysigt till kvällen!

                                                      /Jenny


18 kommentarer:

  1. Har ni så blommande kvistar i trädgården redan?

    Vackert!

    Att ha ordning och reda över kläderna är härligt, kan inte påstå att jag har det...hmm...

    Ha en fin fin start på veckan!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder att vila ögonen på en liten stund!
    Här ska andas och skrattas i massor ;)

    Fin måndag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kika in hos mig lite senare i em så får du något av mig!:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Gillar insektstavlan skarpt!
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  5. Ja det är en helt underbar butik! Gissa om att det inte var sista gången jag gick dit. :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder och tavlan har något visst. Det är alltid lika fint med blommande kvistar. Du får ha en fin dag.

    Kramen
    Elna

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder och gud vad avundsjuk jag blir av att höra om er walk in closet!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Så skön känsla när man får rensat något! Håller också på och fixar en liten walkin closet :) Vilken fin Buddha, har några stycken själv med. Fint med kvisten med.

    Kul att du gillade armbandet, en liten chansning :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder och ljuvliga tavlor!

    Andas tänker jag göra, men skratta går inte med denna huvudvärk, men imorgon då hoppas jag att skratten kommer:-)

    Fin vecka till dig//Åsa

    SvaraRadera
  10. Fina tavlor och kuddarna där i korgen var jättevackra!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  11. Fina bilder!
    Hoppas du haft en härlig start på veckan. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så fina bilder och jag gillade korgen med kuddarna.
    Kramis

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara bilder! Hit kommer jag tillbaka . . .kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Härligt med walk in closet till barnen. Hoppas du får plocka vitsippor en annan dag istället =)
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt mycket tack till er! Underbara ni, som förgyller med era fina hälsningar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Så fina bilder! Gillar egentligen inte insektstavlor nämnvärt.... men den där var riktigt läcker! :)
    Din blogg är så mysig att läsa!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir!
      Kram

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...