måndag 19 november 2012

Gånger tre



Ja, idag har jag jobbat gånger tre. 
Förmiddag på mitt vanliga arbete, eftermiddag med vårt inredningsuppdrag  (vi var på ILVA och IKEA för lite inhandling, och det var helt ok ;) så mysigt) och nu på kvällen har jag packat de sista granarna. 

Abbe och jag har precis varit på kvällspromenad och postat ett av paketen.

Där emellan har jag skjutsat barn, lagat kvällsmat, förhört läxa, pysslat med Elsa (mest torkat lim, då hon råkade hälla ut hela flaskan med lim).

Men nu tar vi kväll!

Min kära mamma hälsar och tackar för alla era granbeställningar och alla era fina bilder.
Nu tar även hon kväll och jullov.




 Önskar er en fin kväll!

Kram Jenny

9 kommentarer:

  1. Det låter så bekant detdär med skjutsande hit och dit, läxläsning, pyssel osv... ibland undrar man hur man hinner alls blogga där emellan :)

    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Så skönt det låter att få ta kväll då! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj ..nu behöver du lite vila !!! Det är inte klokt vad vi kvinnor kan klämma in på en dag !

    Kram till dej från mej

    SvaraRadera
  4. Oj vilken hektisk dag! Hoppas du slängt upp fötterna i soffan och fått lite vila nu! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Ibland undrar jag varför just måndagar har tendens att bli så stressiga om man jämför med andra dagar. Tur att det är måndagkväll nu:)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Men söta du, hur många timmar på ett dygn har du?!
    Hoppas du fick en lite lugnare kväll ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Vilken produktiv dag!!

    Hoppas du fick en lugn o avkopplande kväll <3

    kram
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Intensivt låter det som! Härligt också :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Blev nyfiken på vad det är för granar din mamma gör?!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...