söndag 17 februari 2013

Min plutt...

...har blivit så stor!

Söndag, härlig söndag!

Jag hoppas att ni har njutit av denna underbara dag.
Jag startade dagen med ett träningspass för min rygg. 
Skönt att börja dagen så och att ha det gjort.

Sedan har barnen haft kompismys hela dagen lång och fortfarande.
Min kära mamma med man har varit och fikat hos oss. 
De hade själv köpt med sig bullarna. 
Visst är det härligt med sådana spontangäster som fixar själv.

Vi har även hunnit påbörja sportlovets stora projekt: Abbes rum.

Han har blivit lite för stor för sitt nuvarande pojkrum. Han vill ha coolare, mysigare och mer funktionellt än vad han har idag.

Vi har rensat ut en hel del kläder och saker och oj vad det väcker minnen.

Min lille plutt, vad tiden går fort!!





 Plutten på Gotland.






Ja, ni ser ju själva! Inte så coolt, mest gulligt!

Vi ska under veckan spackla, slipa, måla, bygga liten vägg och mycket mycket mer.
Ja, så vi vet vad vi ska hålla på med och det känns skönt att äntligen få fixa
 till lille Abbe som blivit så stor.


Men nu blir det vegetarisk lasagne och filmkväll!

Ha en skön söndagskväll!

Kram jenny

14 kommentarer:

  1. Det låter gott med lasagne! Och visst växer barnen fortare än man trodde var möjligt! Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra med gäster som tar fika med sig... Hoppas ni har en bra söndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Just när det gäller barnen går tiden alldeles för fort. Ha en skön kväll.

    Kramen

    SvaraRadera
  4. jag tycker det var jättecoolt! så fina bilder.

    Älskar lasagne. Just nu:jordgubbar och lite glass. Har svårt att släppa semesterkänslan ;)

    Ha en härlig söndagkväll!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Det är ju så med små pluttar och skruttar att de snabbt blir stora. Tur är att de fortsätter att vara lika goa och fina även om det blir på ett annat sätt ;)
    Hoppas att han blir nöjd med sitt rum.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Det blir kul att se förvandlingen: Vi har gjort om alla barnen s rum nyligen, de växer ju ur dem men nu ska det nog hålla i några år bortsett grån mindre förändringar. Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Spännande att se förändringen! Har tänkt ändra i sönernas rum framöver så jag kan kanske få lite tips även om det är ännu äldre killar här ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Rummet är ju superfint men visst kan jag fatta att rummet måste växa och förändras ihop med den som bor där! Ha ett mysigt sportlov! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Ser framemot att få se det "nya" rummet sen.
    Och gäster som kommer med spontanfika. Sådana måste man bara gilla.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Rummet är väldigt fint redan! kul och se förändringen. Hoppas ni får ett fint sportlov!

    /S

    SvaraRadera
  11. Psst. Du har en award att hämta hos mig. Om du vill.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag gillar rummets utseende redan men visst är det kul med förändring. Ska bli roligt att se vad ni hittar på!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Ja barna vokser i grunnen litt for fort! For en skjønn og god gutt du har!
    Og nydelig lekkert gutterom! Veldig inspirerende:)
    Klem klem

    SvaraRadera
  14. Så snygg inredning! Gillar verkligen rummet, du borde ha med det i en inredningstidning..:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...