torsdag 13 juni 2013

15 år...

...som äkta makar, om två veckor!

Ja, tänk att om endast två veckor firar O och jag femtonårig bröllopsdag!
 (förra året trodde jag att vi firade tretton år som gifta, det visar ju bara vilken koll jag har!!!)

Jag fnular lite på vad jag ska ge min älskling.

Jag ska erkänna att jag har ingen anning. Ingen aning!

Älskade O är en man som uppskattar tanken, men som lika gärna kan vara utan. 
Han finner nöje i upplevelser, goda viner, mat, ostar, ....ja. ju mer jag rabblar upp, 
desto närmare en present kommer jag!

En upplevelse inom gastronomins värld får det bli!
Ja, så får det bli! Grand Hotel i Lund kan väl aldrig bli fel!?


Och något inom matlagningens konst, en gryta, eller köttermometer, eller en ny kokbok.
O längtar till dess att han kan stå på egna ben igen och börja laga mat!
Och det gör jag också, ska jag villigt erkänna!

Ha en skön torsdag!

Kram Jenny

14 kommentarer:

  1. Wow häftigt, grattis i förskott!
    Ja en härlig kväll med god mat och dricka låter väl toppen =) Släng in lite spa på det, unna er!

    Önskar dig en fin dag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. Underbart med lång kärlek... Så härligt när man känner att man verkligen hittat rätt! Stort grattis till er och er härliga kärlek.
    Jag och min man har varit ett par i 19 år och gifte och så sent som på julafton 2012 :) Så vi är inne på vårt första år som gifta!
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Det låter fint Jenny! Och vilken härligt glad bild! Hurra för er!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till er, tänka sig 15 år! Måste säga att din man låter galet lik min man, han älskar också samma delikatesser mest av allt (ja förutom mig och barnen, hoppas jag ;). Kan därför känna att jag borde ha ett perfekt tips att ge dig men jag tycker också att det är galet svårt när han fyller år...så det blir lätt kokbok, termoneter, restaurangbesök eller creme brulee formar. Hoppas du hittar något! Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis! Jag tycker det är så roligt när äktenskapen håller läääänge!
    Vi firar 20 som gifta i oktober ;) :)
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Stort Grattis till er båda!!!! Vilken underbar bild på er, har du förstorat den?
    Ja upplevelse kan aldrig bli fel.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. 15 år, så underbart! Det är absolut värt att firas!
    Vilken härlig bild på er båda två.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbar bild på er. Stort grattis till 15 år som gifta. Störst av allt är kärleken. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Underbar bild på er två!

    Grattis till 15 lyckliga år...så härligt!!

    Stor varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild =) Här firar vi 1 år som gifta till midsommar.
    Grattis till 15 lyckliga år <3 Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  11. Men vad härligt att fira 15 år. Det är helt klart värt att firas.

    Grattis till er dag (i förskott).

    Ha det gott

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla åren! Underbar bild på er två!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Wow, grattis till era 15 år tillsammans!! Hoppas ni får en mysig dag tillsammans och firar på bästa sätt :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. Grattis till er båda! Om ett år är det 15 år för oss också och man liksom bara undrar hur tiden kan gå så fort.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...