måndag 20 februari 2012

Göra väl, Silverhjärtan och plättar


Välgörenhet

Jag tror att alla kan bidra på något sätt! 
Jag tycker att alla bör reflektera över vad just de kan göra!
Gör väl!


När jag var inne på Livet är underbart läste jag om detta halsband Silverhjärtat, som görs av By Leïa.

Hjärtat har tagits fram i ett samarbete med Barncancerfonden, Ronald Mc Donald och By Leïa. Underbart!

Nu under februari månad kan man vinna ett hjärta genom att gilla dem på FB.

Jag älskar silver, jag älskar hjärtan, jag tror på att göra väl!



Bild: By Leïa

De har börjat sälja grafiska affischer också, och denna gick rakt in i hjärtat på mig.

Så sant! Lev efter detta!

Bild: By Leïa

Nu ska skatterna och jag åka till mormor och äta plättar. Barnsligt gott!!

Ha en underbar måndag!

                                                                                           /Jenny









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...