fredag 23 mars 2012

Härlig fredag...

...önskar jag er alla!

Jag kommer säkert också ha en underbar fredag, trots feber och värk i kroppen.
Mannen är i Köpenhamn i jobb och kommer hem mitt i natten. Jag får helt enkelt förlita mig på mina underbara, fantastiska barn! 
Men det ska nog gå bra!

Igår fick barnen ta sig hem från skolan på egen hand, då jag inte mådde på topp.
Ida hade fått med sig pengar till skolan, då hon skulle köpa simmärken på simningen, men hon hade helt glömt bort att köpa märken. 

Så istället gick mina tre kärlekar till den lokala blomsterhandeln på vägen hem från skolan, och köpte detta till mig. 

För att muntra upp mig, nu när jag är sjuk!


Tack älskade, älskade barn! 
Jag hoppas att ni vet hur fantastiska ni är!
Jag älskar er!



Nej, nu måste jag krypa ner i sängen igen!

Ha en underbar fredag!

                                                                                               /Jenny

14 kommentarer:

  1. Å så gulligt. Så fina.
    Krya på dig och hoppas du får en fin fredag
    AC

    SvaraRadera
  2. Så fint! Nu blev jag lite blöt i ögat.... Fina, fina ungar! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så söta! Ja de är verkligen underbara våra barn..kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och trevlig helg kram

    SvaraRadera
  5. men så fint .....det är det där som räknas i livet ...Kram och krya på dig snabbt ....så även du kan njuta av den härliga våren ..

    Pernilla på Piazzan.......

    SvaraRadera
  6. Usch då! Krya på dig! Tur du har tre så härliga barn. Sixten saknar dem. Och vi er. Kram!!

    SvaraRadera
  7. Vilka gulliga ungar du har, det var ju fint gjort trots allt!
    Krya på dig, hoppas bassiluskerna flyr sin kos snart..

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  8. Tack alla fina! Mina härliga ungar är nu hemma hos mig igen efter en dag i skolan, och kaoset styr, men det är härligt!
    De saknar Sixten och Tyra, partymyra!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Kärlek, kärlek, kärlek!!!! Kärleken och värmen från och till sina barn är speciell!
    Krya på dig! (Jag är också förkyld... )
    / Maria

    SvaraRadera
  10. Vilka fina barn du har!!! Visst blir du frisk lite fortare nu?!
    Krya på dig allt du kan och ha en fin helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Vad gulligt av dem!

    Hoppas du kryar på dig!

    Ha en mysig helg i alla fall!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  12. Men vilka underbara barn!
    Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  13. Tack! Känner mig så mycket gladare nu om inte annat!

    SvaraRadera
  14. Men så gulligt! Krya på dig.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...