torsdag 1 mars 2012

Härliga former på en härlig torsdag

Detta underbara glas!

Jag har tidigare visat mina fina ljuslyktor i från iittala!
Här kommer mer ögongodis! Jag älskar skålarna Maribowl och har flera stycken. Jag har dock inte den turkosa! Hm!

En ny favorit är Kastehelmi/daggdroppe. Åh, vad jag drunknar i mönstret! Påminner om barndomen på något sätt.

Jag hade gärna ätit Albins namnsdags glass på en sådan assiett!




Bild: iittala

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ALBIN!

Birds by Toikka



                                            
 Jag önskar er en härlig torsdag!


                                                                                                                                  
                                                                                /Jenny


3 kommentarer:

  1. Jag har den turkosa...det är dock den enda jag har, men skulle gärna ha fler, de är klassiska och väldigt snygga!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Älskar Iittalas saker! Man vill ju ha allt :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...