lördag 21 april 2012

Favorit i repris

Elsa vill ju såklart se sin dag i bilder även hon, här på bloggen. 
Så jag hoppas att ni står ut med det!

Vi har haft en härlig dag tillsammans. Vi började på torget, det är så mysigt att gå där. Elsa tyckte att det var sådär roligt att vara med på bild. 
Så kameran fick inte komma upp mycket. Jag kunde då koncentrera mig mer på Elsa. 
Vi stod säkert i 40 minuter och tittade på olika mjukisdjur inne på Åhléns. 

- Svårt val, vilken ska jag ta, vad tycker du mamma?

Ja, vad tycker jag!
Att hon redan har alldeles för många, men jag kommer själv ihåg den intensiva förälskelsen till dessa gosedjur, när jag var liten och stod och valde. 
Tillslut fick en söt liten hund, vid namn Sötnös komma hem till oss.


TIGER är en favoritaffär. Där kostar sakerna inte många kronor. Vi köpte pennor och choklad.


T G R


 Mörk choklad i söt liten påse. 
Albin klarade av att äta två bönor sedan var han nöjd, och då ska man 
betänka att han älskar choklad. 
Denna lilla påse kommer att vara lääänge!!


Tre buntar rosor fick följa med hem ifrån butiken BLOOM. Kan ni fatta att tre buntar rosor kostade 50 kronor. Hur billigt som helst! 
Vi var inom mamma på vägen hem, så hon fick en av buntarna.


Tyg som ska bli nya kuddar, hoppas jag! (finfina pennor ifrån TIGER)

Rosor från BLOOM

Nu på seneftermiddagen har vi varit ute i trädgården. Och poolboy (maken) har rensat och skött om sin ögonsten!

Ha en härlig kväll!

                                                                /Jenny

10 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en riktigt bra dag, vad mysigt!

    Underbara rosor :-)

    SvaraRadera
  2. Fin-fina bilder! Och det tyget gillar jag skarpt. Randigt svart-vitt...mums! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Så vackra foton! Och gosedjur är ju jättesvårt att välja, jag förstår henne precis!

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig dag! Önskar dig en lika fin kväll!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. vilken mysdag!! ...härligt!

    Kram från Göteborg och mig.
    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig dag ni har haft. Pool vill jag också ha en :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder, ser ut att varit en väldigt mysig dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Det där kuddtyget såg ju väldigt fint ut! Blir spännande att se reultatet :)
    Trevlig söndag önskar jag dig!

    SvaraRadera
  9. Tiger är ett kanonbra ställe!
    Min poolboy har inte vaknat ännu, inte poolen heller..

    Söndagskramen

    SvaraRadera
  10. Vilken mysig dag, vad härligt för barnen med egentid med dig! Själv satt jag i en grushög intill en grävmaskin i Staffanstorp igår medan Sixten brummade runt med sin nyinköpta grävmaskin. Jag tycker det börjar bli tjatigt med grävmaskiner men det är ju hans gosedjur... Hälsa familjen! Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...