måndag 2 juli 2012

Gårdagens klipp

Godmorgon!
Och vilken morgon! Härlig sommar!

Gårdagens klipp!
Albin har precis licka tjockt hår som jag har och på sommaren blir det otroligt varmt med en kalufs som vår!
Jag kan sätta upp mitt hår, vilket är tur. Lite tråkigt, dock, att nästan alltid ha håret i en tofs!

Albin ville ha håret kortare, mycket kortare och trots att jag var ganska slut efter gårdagens hemresa, gav jag vika för alla hans påtryckningar och frisyrbildvisningar!

Jag gjorde det stora klippet!!

Och han blev nöjd, vilket gläder ett modershjärta. 
Tänk att jag får klippa honom, vilket förtroende.

Idag är vi lediga, alla utom älskade som nu ska jobba i två veckor. 
Får se hur vi ska klara oss. Hm,...vi får väl äta lite glass, mysa, bada i poolen, mmm...ja, njuta av ledigheten helt enkelt!

Hoppas att ni har en underbar måndag 
i sommar Sverige, eller där ni är!

                                                                                                                                     Jenny

9 kommentarer:

  1. WOW, snyggt - härlig frisyr och snygg kille!

    SvaraRadera
  2. Snygg han blev.
    Och så duktig du är. Han är så himla fin.Där kommer tjejerna springa efter...Hihi....
    Jag klipper också mina barn där hemma.
    Men stora tjejen vägrar nu. Hennes gudmor är frisör och just nu är det hon som gäller.
    Men det är ju billigt och bra att kunna det själv.

    Ni verkar ha en underbar semester. Du bjuder på ljuvliga bilder och härlig text. Nästa vecka börjar min semester då ska jag bli bättre på bloggen. Jag är i en svacka just nu.
    Har nog tappat en del läsare på det..Hihi.

    Ha nu det bästa dagen av alla...Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Klippte du honom själv? Otroligt! Det skulle jag kanske testa på min åttaårige son som tvärtom inte vill klippa sig...
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Hei fine vennen :)

    Såå flink du er!! :) Han ble kjempefin! Du kunne vært frisør du :)

    Herlig med en dag uten planer og bare nyte og kose seg :) Vi venter også på far i huset som jobber siste uka før ferien nå :) Blir såå godt å ha fri alle sammen :)

    Kos dere masse med sommer og sol, vennen :)
    Klemmer til deg :)

    SvaraRadera
  5. Så fin han är, både före o efter klippning men du är duktig. Jag har också klippt mina två killar när dom var mindre. Mysig stund tyckte jag alltid, nu är dom vuxna o går till salong...:) Njut så länge....
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad du är duktig! Han blev himla fin i sin nya frisyr och han var fin före klippet också :) Härligt med semester!

    Ha en fin måndag!
    kramar

    SvaraRadera
  7. Det blev ju hur bra som helst! :) ha en fortsatt fin dag och tack för alla dina fina kommentarer! blir så glad :) Kram Sabina

    SvaraRadera
  8. Välkommen hem!
    Vad fin han blev i håret! Han är så vacker er kille. Tjejerna lär stå på rad.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...