onsdag 4 juli 2012

Sommarlov

 Det är sommarlov när man äter vattenmelon, bara sådär!

Det är sommarlov när man sover i tält i trädgården!

 Det är sommarlov när man äter frukost klockan halv elva!

  Det är sommarlov när man kan krypa upp i någons famn och 
värma sig efter ett härligt dopp.

  Det är sommarlov när mamma tillåter glass i stora lass!



Ja, idag har vi sommarlov!
Ikväll sover vi i tält! 
Nja, inte jag då, utan barnen!

Önskar er en trevlig kväll!

Och tack härliga C för en trevlig förmiddag! 
Alltid lika roligt att träffas!

Jenny

12 kommentarer:

  1. Ja då är det sommarlov! :)

    SvaraRadera
  2. Ja då är det verkligen sommar!
    Härliga bilder!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Underbart! Mera sommarlov åt folket!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ååå..så herlig sommerinnlegg :) Det finnes ikke noe bedre enn sommer :)

    Så spennende for ungene å sove i telt ute, kan tenke meg de koser seg :)

    Ha en fin sommerkveld vidrer, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvaraRadera
  5. Vilken söt figurin i förra inlägget!
    Och såååå härligt med sommarlov :) Smaskens med melon, det måste jag köpa nån dag!
    Ha det fortsatt mysigt, kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Ingen sommar utan vattenmelon ;)

    SvaraRadera
  7. Oj vad mysigt det låter! Verkligen sommarlov när man sover i tält i trädgården Det gjorde jag och mina syskon ofta.

    SvaraRadera
  8. Tack för en urmysig frukost, dopp i poolen och givande samtal! En natt i tält låter helt fantastiskt! Då är det vekligen sommarlov...
    Kramar C och E <3

    SvaraRadera
  9. Sommarlov och semester, livslycka!

    SvaraRadera
  10. Sist jag sov i tält slog jag av en tältpinne, satte mig upp i sömnen o visste inte var jag var..hehe!

    kramen

    SvaraRadera
  11. åh vad härligt! precis sådär ska det vara. jag älskar sommarlov. vattenmelon och jordgubbar kan jag inte få för mycket av :)

    kram jenny

    SvaraRadera
  12. SOMMARLOV...det allra finaste, och precis sådär ska det vara:)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...