torsdag 30 augusti 2012

God morgon!
Tidigt är jag uppe denna morgon. Före alla andra. Regnet slår mot mina nyputsade fönster och det mullrar dovt ute. Åska och regn.

Igår när jag kom hem från mitt frissanbesök väntade de vackraste rosor på mig på köksbordet.

Finaste svärmor hade skickat dem. 
Ett grattis till det stora uppdrag som härliga Christina och jag nu har fått. Jippie!
Även ett "jag tror på dig" kort fanns med i buketten!

Tack Barbro, vilken härlig överraskning på en onsdagskväll. 
Och så vackra! 
Jag hoppas att de står länge och påminner mig om att jag kan, att någon tror på mig, att jag vill och glädjen över att få göra något jag brinner för!! 
Tänk vilken lycka!!



Ha en underbar torsdag alla fina!

Kram Jenny

20 kommentarer:

  1. Men vad gulligt!
    Alltid uppskattat med blommor :)

    Grattis till dig! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Grattis, grattis! Vad är det för spännande tro? Har du redan berättat och jag har missat...?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis...har nog missat vad..men är helt övertygad om att du kan !!!! Go Girl !!!
    Får jag fråga vad det är det du ska göra...nyfiken ?

    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Vad spännande, lycka till! Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Å vad gulligt av henne, förstår att du blev glad !
    Ser fram emot att höra mer om uppdraget! Jag tror också på er!! KRAM

    SvaraRadera
  6. Vackert. Vad gulligt av henne! Blir nyfiken på vad det är du ska göra...

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Åh, stort grattis. Vad roligt att få göra något man brinner för, jag önskar att jag en vacker dag också kan ta det steget. Tack för en fin blogg.

    SvaraRadera
  8. Vad spännande det lät. Hoppas att vi får veta mer framöver.
    Och vilka fina blommor från en omtänksam svärmor.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  9. Åh, vad gulligt! Jag ryser vid tanken på att få göra det jag brinner för.. både av rädsla och lycka.. Tänk om...'
    Ser fram emot att få veta mer om vad ni ska ha för er :)

    Ha en underbar dag, fina du! Kramen

    SvaraRadera
  10. Vad fint av henne! Vackra rosor. Blir lite nyfiken på vad du har för dig :)

    SvaraRadera
  11. Riktigt fina & vad gulligt av henne! Nu är jag så nyfiken på vad du ska pyssla med:)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Underbart!! Vad fint.

    Och jag tror på dig!!

    Varm kram och grattis

    Lotta

    SvaraRadera
  13. Men vilken underbar människa, njut av de vackra rosorna!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Grattis till nya utmaningar och härlig svärmor, kan tänka mig att det värmer.
    Lycka till, ska bli spännande att följa.
    Ha fina helgen
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hei fine vennen :)

    Jeg bare elsker bildene dine :) Så nydelig lys og detaljer :)

    Gratulerer så mye med nye spennende utfordrnger :) Så moro, vennen :) Og så koselig med en så flott oppmerksomhet fra svigermor :) Nydelig bukett :)

    Ha en fin torsdagskveld, vennen, og kos deg masse i helga :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  16. Tack alla fina för era härliga hälsningar!
    Jag och min kursare Christina har nu efter utbildningens slut fått ett större inredningsuppdrag på ett företag!
    Kreativa rum, samtalsrum, konferensrum mm.! Det ska bli så roligt och spännande!
    Kram på er alla fina!
    Jenny

    SvaraRadera
  17. Lycka till med ditt spännande uppdrag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. "If you do what you love you will never have to work another day in your life". Grattis! kram Caroline

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...