tisdag 4 september 2012

Wonder Jeggings

Godmorgon tisdag!

Ett dagens tips! 
Jag har köpt mig ett par wonder jeggings. 
Mjuka stretchjeans som känns som mjukaste pyjamasbyxan, men är snygga som ett par jeans.
Till alla er som precis som jag har lagt på er ett par härliga sommarkilon och som nu har svårt att andas i era vanliga jeans, till er kan jag varmt rekommendera dessa mjuka, supersköna jeans!
På VERO MODA hittar ni dem!



Jag kämpar för att bli av med mina extrakilon och tills dess kommer jag att njuta av dessa byxor och att jag kan andas normalt!

Ha en underbar tisdag!

Vi på Elvan skickar grattiskrammar till Anna och Nicki!

Kram Jenny

21 kommentarer:

  1. Just seen. Thanks a lot for the indication! Great day and hug, Barbara

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Ja, du är ju knappast ensam om att ha lagt på dig ett par extra kilo i sommar. :)

    Dom där borde ju vara perfekta när jag sitter framför datorn och pluggar. Snygga men sköna för magfläsket som väller över när jag lutar mig fram. ;)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Just vad jag behöver:) kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Åh va perfekt! De måste jag kika på! Har ju något gravidkilo kvar att gå ner, så tills dess vore de nog toppen:) vi får peppa varandra:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Supertipset! Tack! Håller de formen bra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag! Jag har bara haft dem i en vecka, så jag kan inte utvärdera ännu!:)
      Kram

      Radera
  6. Tack för tipset, har också lagt på mig för mycket under sommaren.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Ja, det ska va sköna kläder! Jämt tycker jag :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Hei fine snille vennen :)

    Så herlige jeans, og de høres veldig smarte ut :) For etter sommeren, og bursdagshelg, så er buksene litt trangere enn vanlig ja ;)

    Og for en lekker sukkerkasse i innlegget under :) Den var såå fin :) Nydelige farge :) Jeg er så glad i slike gamle kasser :)

    Ha en fin dag, og ei uke, fine vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  9. Tack för tipset:)). Kan behövas:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Skall jag genast gå och spana in, kram

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset! Låter som sköna brallor!
    kram Helena

    SvaraRadera
  12. Tack för tipset. Avskyr jeans som är obekväma och sitter åt.
    Hittade faktiskt några på HM förra veckan som var mjuka och sköna och stretchiga =)
    Köper nästan aldrig märkesjeans just för att de oftast inte är så sköna... (inte de jag har haft i varje fall)
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  13. Låter som dem är jätte sköna, kan tipsa om jätte snygga stretch byxor som vi fått in på Boomerang med 4% stretch... Underbara!! Heter Elsa och finns i blått och brunt;)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Ser jättefina ut! Måste kollas in :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Skönt att man inte är ensam om att ha dragit på sig några sommarkilon. Hoppas att vi snart blir av med dom! låter som att jag ska ta mig en titt in på Vero Moda snart. tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  16. De ska jag verkligen kolla in! Alltför många semesterkilon här...

    Kram Suss

    SvaraRadera
  17. Dagens bästa tips - tack!! :) Jag våndas just över att jag måste ha ett par nya jeans men har inte heller hittat några som sitter snyggt OCH som man kan andas i :) Hurra, dessa ska jag genast kolla upp, hoppas de finns kvar i butiken :) Kram!

    SvaraRadera
  18. Snygga, måste jag kika på :) kram Diana

    SvaraRadera
  19. Det var ett nytt ord för mig - wonder jeggings! Ser sköna ut!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...