tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Ja, redan tisdag.


Hej alla fina!

Här har det varit tyst ett par dagar. 
Förkylningen valde att stanna hos mig. 
Snörvel, snörvel.

Och en del jobb har det varit på det. 
Ja, inredningsjobb till sent på kvällarna. 
Jag måste ha de två bästa jobben! 
Jobba med barn och deras utveckling och även mitt stora intresse; inredning, färg, form, design.
Lycka!

Idag har jag och Christina presenterat en del förslag till kund. 
Det är så roligt att få prata inredningslösningar och hitta kreativa möjligheter med ett rum!

Kul!

Och nu till något annat som är väldigt kul!
Jag blir rörd över denna underbara bloggvärld och all kärlek som finns i den. 
Jag trivs så bra här.

Jag har fått två  utmärkelser av två helt fantastiska bloggerskor, nämligen Pia med bloggen
Queen of Kammebornia och Helen med bloggen Helens Universum.

Titta in på deras fantastiska bloggar. 
De inspirerar med sina ord, tankar, vackra bilder och allt vad de företar sig! 
Underbara bloggar och underbara bloggerskor.
Jag är så glad för att ni tänkte på mig och min lilla blogg!
Tack, tack, tack!


Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen
2. Ge utmärkelsen vidare till 5 favoritbloggar och berätta för dem genom en kommentar
3. Kopiera Post-it-lappen och sätt den på din blogg


Ja, reglerna är tydliga och enkla, men jag har svårt att följa dem, så svårt att välja, uj, uj, uj!

Jag sänder istället kärlek till alla fina bloggare där ute.
Alla ni som brinner för ert bloggande och som ger så mycket inspiration i form av bilder, tankar, ord.
Till alla er som sprider glädje!
Till alla er som delar med er av er tillvaro och er vardag.
Till alla er som delar med er av era bästa recept och tips!
Till alla er som skriver om era djupare tankar och känslor!

Ja, kärlek till er alla!
Tack!

Kram på er!

Jenny



14 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen, den är du förstås värd. Hoppas förkylningen ger med sig o ha en riktigt skön kväll.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh, grattis! Den är du verkligen värd! :)

    Önskar dig en fin kväll och att du kryar på dig!
    kram

    SvaraRadera
  3. Så kul att du trivs så bra med dina jobb, inte alla har det ju så.
    Åh det är så svårt med utmärkelser! Kul att få uppskattning men så svårt att välja vilka man ska skicka vidare till, vill ju inte att någon ska bli besviken.
    Jag börja snörvla mer och mer så en förkylning är nog på gång här med.
    Hoppas du snart kryar på dig!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Grattis....det är du så väl värd !!! Hoppas nu att du blir kvitt förkylningen oxå !

    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Grattis!! Dem är du värda!
    Har inte kunnat kommentera hos dig på flera dagar:( Men nu så!!!!

    Hoppas att du haft en fin dag trots förkylningen!

    Krya på dig fina du!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  6. Stort Grattis till dig och din fina blogg!
    Har den som en egen app i Iphonen, så jag snabbt kan komma in på din sida dagligen!
    kram Helena

    SvaraRadera
  7. Gillar din blogg mycket<3

    SvaraRadera
  8. Grattis till dig och din fina blogg! Det är du såå värd!
    Kul att du trivs med dina jobb men hur länge ska du orka med 2 jobb?!
    Krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Grattis... du är sååå värd den! Din blogg är jättefin!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Grattis till utmärkelsen. Den är du värd!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  11. Grattis och tack det samma! :-)

    SvaraRadera
  12. Grattis, Grattis

    Krya på dig kramar Åsa

    SvaraRadera
  13. Grattis till en fin award och krya på snuvan !

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...