onsdag 5 december 2012

En som inte räds...

...lite magsjuka!
Det är min käre pappa!

Han är hemma ifrån Spanien i en vecka för att se om sitt hus och hälsa på sina nära och kära.
Han och hans älskade U spenderar ena halvan av året i Spanien och andra halvan i Sverige.
Och nu är pappa alltså hemma. 
Det var meningen att vi skulle träffas i söndags, men då satte snön stopp för det. 
Men idag kom han, Idas magsjuka till trots. 
Har man bara en knapp vecka gäller det att passa på. 
Ida är mycket bättre idag och det hade ju faktiskt gått 46 timmar sedan senaste incidenten!

Så idag kom han rödklädd och fin, min pappa, mina barns morfar. 
Vi fikade och åt, pratade och mös och bara njöt av här och nu. Det snöade under hela eftermiddagen och när jag följde pappa till bussen nu på kvällen, knastrade snön härligt under fötterna, och det doftade kallt!! Ja, riktigt kallt!
Magiskt!





Jag hoppas att ni har haft en underbar onsdag!

Och att ni har en fin kväll!

Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter. Nej, magsjuka skulle inte stoppa mig heller från att träffa de jag älskar.

    Ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med Pappa på besök. Tur att ni till sist sågs.
    Kram på dig från Maria

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder och din beskrivning är underbar!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ni fick träffas till slut! Och hoppas ni alla andra klarar er från msjukan!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...