lördag 19 januari 2013

Fest hos Abbe!

God lördag!

I kväll väntas gäster! 
Hela släkten kommer på kalas till Albin, som igår fyllde elva år. 
Dagen har ägnats åt handling, förberedelser, städning. 
Barnen har åkt pulka och hängt i soffan.

Och jag känner mig redan ganska mör efter all storstädning, hur ska detta gå!!?






Albin fick många presenter igår. 
En klocka, solglasögon, kläder mm. 
Av älskade O och mig fick han även en make over av sitt rum. 
Det är dags nu, efter flera års växtvärk. 
Albin har länge velat ha ett lite coolare rum, mer stilrent.

Så jag slängde ihop ett moodboard, med ritningar och förslag på möbler och ett löfte om att detta ska ske under februarilovet. 
Det ska bli så kul, och han har redan många egna idéer!!

Nej, nu måste jag stryka en duk och hjälpa O i köket. 
Tacopaj står på menyn.

Önskar er en fin kväll!
Kram Jenny

8 kommentarer:

  1. Det blir säkert ett läckert killrum! Ha nu en skön kväll! Anita

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar present en makeover. Va kul att sätta ihop detta.
    Underbara bilder. Hoppas det blir en kanon kväll.
    Önskar dig fina dagar från Maria

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig på att rita! det kommer bli kanon!
    Hoppas kvällen blir så bra så du orkar hänga med!
    så inte tröttheten tar överhand!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilket coolt rum......toppen present! Glädjer mig till att se det färdiga resultatet. Hoppas ni har en fin kalaskväll.....krams m

    SvaraRadera
  5. Så fint rum..till tuff kille.
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  6. Vad coolt att göra å i present. Bra tips...tack! Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilken fin present!! Helga vilodagen! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...