måndag 7 januari 2013

Projekt

Ja, här pågår arbete för fullt. 
De sista dagarna på jullovet har ägnats åt trevlig middagsbjudning, skogspromenad, ishall och skridskoåkning och...ja, jag har svårt att låta bli att påbörja olika projekt när jag är ledig. 
Vi klarade oss till näst sista dagen i alla fall. 

Men nu är jag i gång. 

Jag har slipat och målat våra trästolar och ska nu sätta på tyg på stolsdynorna. 
Jag visar er när det är färdigt. Jag är supenöjd, i alla fall. 

Kan ni gissa i vilken färg jag målat stolarna?


Stolarna i väntan på färg.


Jag har jobbat min första dag idag. Älskade O och barnen har varit lediga, men imorgon drar det igång igen.

Vi har fyllt fruktskålen till barnens förmiddags rast i skolan. 
Egen frukt att mumsa på ska med tagas. Våra barn gillar äpplen, banan, morot, och riskakor. 
Ett äpple om dagen...

Kram på er!

Jenny

9 kommentarer:

  1. Spännande att se hur stolarna blev. Jag skulle ju gärna vilja gissa på svarta eller vita men bara för det så gissar jag på grå. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på vita..... Frukt är ju godis eller? Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Du är ett riktigt energiknippe ;) Jag gissar att stolarna ska bli vita...
    Bra med frukt, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att se slutresultatet! Vitt...?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja kan de bli vita?... eller kanske svarta?
    kram Jannike

    SvaraRadera
  6. Vilket projekt! Vita eller kanske gråa, eller.....
    Spännande att se vad du väljer för färg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Spännande ! Men gissar vita eller svarta? Mmm bara så gott med frukt .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på gröna eftersom det är din
    Favoritfärg.
    Eller hur ?????

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...