tisdag 12 mars 2013

Bestå

 God morgon tisdag!

Jag vet inte om jag har visat er denna vinkeln ifrån vårt kök tidigare!?

På en av våra väggar har vi ett hyllsystem från IKEA, Bestå. Vi hade tidigare ett sidobord här där vi hade blommor, ljus och ofta hamnade all post och andra papper här också, vilket kunde se rätt stökigt ut.

Funktionen ville jag ha kvar, det är så mysigt med små bord att ställa stilleben och ljus på, men jag ville bli av med det stökiga intrycket.

Jag hittade dessa hyllor på IKEA och de rymmer så otroligt mycket. 
I skåpen har vi porslin, ljus, ljusstakar, fat och i lådorna förvarar vi servetter, pyssel och i en låda har vi småskrafs, småpengar, post och allt annat som behöver en tillfällig mellanlandning innan det hittat till rätt plats.

Vi hängde upp skåpen på väggen med endast en regel under för säkerhets skull.
 Känslan är luftigt!






Och som ni kan se har jag en ljusslinga här i detta hörn också!

Ha nu en underbar tisdag!

Kram Jenny

12 kommentarer:

  1. Man kan aldrig ha för många ljusslingor! Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Förvaring kan man aldrig få för mycket utav (precis som med ljusslingor :-)). Snyggt när skåpen hänger på väggen, det blir ju som du skriver väldigt luftigt och fint.

    Ha en finfin dag!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Vi är ute efter ngt sidebord till köket! Dels vill jag kunna ha fina saker och dels kunna gömma undan post och en del porslin! Bestå har jag aldrig tänkt på! Måste visa J och höra vad han tycker! Bra ide tycker jag! Kram helena

    SvaraRadera
  4. Tack för förvaringstips! Det uppskattas mycket. Jag håller på att bli tokig på alla grejer, det känns som det är saker överallt:).
    Ska kolla upp bestå.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Praktiskt å snyggt!!!! Perfekt när man kan trolla bort det man inte vill ha synligt. Skulle kunna tänka mig detta skåp i barnens rum. Krams m

    SvaraRadera
  6. Snyggt å smart.. Fint med ljusslingan oxå.
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt, man kan märkligt nog aldrig få för mycket förvaring.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Blev ju kanon! Måste ju erkänna att jag har likvärdigt hemma ;-) kram

    SvaraRadera
  9. Fin förvaring! Det är toppen när man kan gömma undan stöket tycker jag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Förvaring kan man aldrig få för mycket av,konstigt bara för all förvaring brukar fyllas. Jätte fint. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Jättefin! Gillar denna vinkel ;)

    Slingan är härlig, passar så bra!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  12. Veldig veldig fint!!:)
    Klem fra Kristin

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...