måndag 8 april 2013


God morgon ny vecka!

Spännande vecka, många tankar och kanske en del beslut!
Ja, hoppas vi kommer i mål!
Kryptiskt..jag vet!!

Men jag tänker tipsa om en enkel och god dessert idag! 
Nyttig kanske är ordet, för det var det vi utgick ifrån, 
annars finns det ju oändligt många enkla och supergoda efterrätter!!

Detta är endast hallon, jordgubbar, banan och en klick vaniljyoghurt som är mixat. 
Och ett litet kex och lite bär på toppen!

Gott och nyttigt!!!

Toppen!




 Jag hoppas att ni får en superbra start på veckan!!

Kram Jenny

12 kommentarer:

  1. Åh, så gott det ser ut!!!
    Hoppas din vecka blir riktigt bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det där ser både fint och gott ut. Fin bricka. Har också sådana.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. Nyttigt, gott o enkelt, det gillas. Skönt att du mår bättre o får en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Precis vad jag behöver efter en helg fylld av alldeles för mycket av allt...fina bilder! kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Det är roligt med lite kryptiska i lägg ibland så får vi undra lite:))) spännande!!Om du gillar Ylva Skarp får du kolla in min tävling !! Kram

    SvaraRadera
  6. Ser gott ut! Kanske blir det i veckan istället för måndagsglass som vi har :) Önskar dig en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  7. Ser väldans gott ut! Hoppas du får de besked du vill ha!
    Ha en bra start på veckan!
    kram Helena

    SvaraRadera
  8. Mumsig dessert....den måste jag prova någongång! Hoppas att din vecka blir bra & att det blir så som du drömmer om....det där kryptiska alltså. Krams m

    SvaraRadera
  9. Mmm, ser gott ut. Nyttigt och gott, en bra kombo. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Gillar brickan. Varifrån?

    SvaraRadera
  11. Nyttigt och gott det gillas... Och enkelt :)
    Ha en härlig tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...