fredag 5 april 2013

Tre koppar te...

...om dagen är läkarens ordination, och jag är en sådan som försöker följa det en läkare säger även om jag inte är en tedrickare!! 
Varmt vatten gick också bra men då föredrar jag te!!

Jag har dragit på mig någon typ av halshistoria, känns grötigt och otrevligt i halsen, och jag känner mig som en urlakad tepåse. 

Men idag sitter jag upp vid köksbordet i alla fall!
Jag har ägnat de två senaste dagarna i sängen sovandes eller 
tittandes på The Exes på Viaplay. 
Jag har snart sett båda säsongerna. Jag tycker Kristen Johnston är så rolig med sina stora ögon och all mimik som hon gör!

Ja, nu vet ni mitt läge här på Elvan, inget alarmerande men tepåslikt!!

Ikväll kommer älskade O tillbaka. 
Han har varit på något ledningsgruppmöte, på något litet slott någonstans i Skåne och ätit någon liten bit lammstek (det godaste lamm han ätit faktiskt!! Hmm!) och sett kanske den finaste, mest stjärnklara natthimmel. Gaahhh!!

Ja, ja ikväll kommer han hem till mig och våra tre trollungar!! 
Back to reality - där han trivs bäst!!



Hoppas att ni får en fantastisk fredag!

Kram Jenny

11 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Te är bra! :)
    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Här hemma har vi också haft något långvarit halsont som har snurrat runt i familjen.. Te te te och honung och citron :) Krya på dig och förhoppningsvis är du frisk tills solen släpper loss ordentligt! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snabbt piggar på dig! Man blir så sänkt av halsont!

    Önskar dig en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Skönt att få hem mannen din igen! Hoppas att du kryar på dig och får en skön helg ändå. Kram

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att inte känna sig kry. Skönt att mannen kommer tillbaka så att han kan skämma bort dig lite....det är faktiskt viktigt när man är sjuk. En mysig fredagskväll önskar jag dig....krams m

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Segt att inte känna sig i form, speciellt nu när det börjar bli varmare ute och man bara vill ut. Hoppas att det går över pronto. Önskar dig en fin helg. Kram

    SvaraRadera
  7. hihi han har det säkert allra bäst hos er:) Krya på dig och ha en fortsatt fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Krya på dig och hoppas du mår bättre ihelgen. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Inte roligt med halsont men dricka te är inte alls dumt!
    Önskar dig en fin helg och krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  10. Kryakramar kommer här!!!!! Ta dem!

    SvaraRadera
  11. egt att inte känna sig i form, speciellt nu när det börjar bli varmare ute och ma
    Alat Sadap
    Jasa Pembuatan Adsense

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...