lördag 18 februari 2012

Den stora städdagen...


"Städa, städa varje fredag, det tycker jag är kul...."

...ja, nu blev det inte så hemma hos oss, så vi får städa idag istället.

Flera av familjemedlemmarna känner som nedan inför detta faktum. Jag känner dock stor befrielse, jag älskar när det blir rent, var sak på sin plats.
 Tro nu inte att jag är pedant, för det finns nog många som kan intyga det motsatta, men visst är det härligt när det blir fräscht!



Nu tar vi tag i städningen, men först en rejäl frukost, med ägg och bacon, stenungsbakat bröd, jordgubbsmarmelad.

                                       Underbart, härligt!





Elsa är en fena på att städa!
                                                   Trevlig lördag!

                                                                                                                            /Jenny

2 kommentarer:

  1. Jag älskar med när det blir rent i kaoset. Vi skulle haft gäster ikväll men ställde in pga sjukdom. Magnus tyckte vi hade städat i onödan, en åsikt jag snabbt fick slå ur honom. Nu har vi haft en mysig lekkväll hela familjen istället i ett härligt städat hus. Och som pricken över i, renbäddade sängar. Vad härligt att kunna följa er på din fina blogg! Jättesnygga bilder, jag önskar jag hade ditt öga för detaljer. Många kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Snäckan! Vi har också renbäddat. Härligt!

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...