torsdag 23 februari 2012

En STOR passion...

 Väskor har alltid varit en passion för mig. Jag kan förälska mig i dem och känna,om jag bara hade den väskan skulle allt lösa sig!

Och det är inte de små väskorna som lockar mig, nej det är de STORA. 
Om allt ska lösa sig måste väskan vara stor. 

Min käraste förstår inte alls denna passion. 
En väska bör ju räcka, tycker han. Och ja, det gör det ju, en åt gången. Men ibland har jag faktiskt två. 

Och jag försöker förklara min passion och övertyga honom om att jag inte är ensam om denna åsikt. 
Eller!?

Här kommer lite inspiration på väskfronten. Jag hade kunnat tänka mig alla, på en gång!


Bilder: h&m TintinstylePerlanlivingConvoy



Här är min älskling. 
En svart, väldoftande, löser allt väska. 
Jag fick den av min käraste make på min födelsedag. Så det måste ha klarnat något för honom!
Tack min älskling!


Min väska från Ceannis
Nu är ju väskan så stor och djup att jag missar alla samtal till mobilen, och när jag väl hittat husnycklarna har snäckorna nästan hunnit kissa på sig, men jag får snart nog rutin på det också! 

Vilken väsktyp är ni?


Veckans bästa dag är enligt mig TORSDAG, då fredagen ligger framför och väntar!


Och just denna torsdag är HISTORISK då Sverige har fått en ny liten prinsessa! Tänk! 
Grattis!

Ha en bra dag!

                                          /Jenny

3 kommentarer:

  1. Tack snälla du för dina fina kommentarer på min blogg!

    Jag älskar också väskor, och skor och jackor och stolar och lampor.....ja just ja, jag gillar skålar, lådor och anteckningsböcker också. Det är en ren fröjd att köpa någon av de här prylarna, något jag inte gör så ofta utan bara när ser någon riktigt speciell som jag förälskar mig i!

    SvaraRadera
  2. Ja gud VÄSKOR!!! Mer väskor åt alla kvinnor säger jag :) Ibland kan man leta och leta för att hitta den "rätta" och ibland trillar de alla över en! Konstigt det där, men en väska kan jag hålla med om räcker... alltså en för varje tillfälle :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Jag älskar stora väskor, Min man kallar det för verktygsväska. Snyggt val du gjort. Har ägt en i samma modell men i tyg. Det hängde med i 5 år dagligen. Utan en skråma.

    Kram Anita

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...