onsdag 22 februari 2012

Stolar

Ja, mina stolar! Ni vet ju att jag gillar Lilla Åland skarpt. Vill ha! Men jag har kvar mina gamla stolar och funderar nu på att skicka dem på spraymålning.

Men idag fick jag nys om en tävling inne på gotlandsliv .

   Shell!





Min man har dessa stolar högt på sin önskelista, och jag kan helt klart tänka mig dem. Så nu håller jag tummarna! 

Tävla ni också vet ja! Hos Anna.


 kram på er 

                                                                                                         /Jenny








4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig. Dessa är jäkligt fina. Men jag är som du Lilla Åland är ju absolut min högsta önskan....Såå fina. Men ack så dyra.

    Lycka till
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Ja, visst var det en bra tävling, eller hur ;) Det är klart att det är ok att du länkar till mig Ha det gott! kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du lämnade en liten kommentar hos mig så att jag kunde hitta till din fina blogg. Än så länge har det bara blivit en ring. Har haft svårt att hitta stommar i guld men jag letar vidare.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...