fredag 10 februari 2012

Favoritmärke




För ett par år sedan upptäckte jag märket HUNKYDORY och sedan dess är jag fast! Jag älskar färgerna, stilen, ja allt. Dessa toppar hade gärna fått ta plats i min garderob och på mig!

Nu till fredagsmys! Jag önskar er en trevlig kväll! (är det någon som vet hur jag kan ändra tiden på inläggen, då den inte alls stämmer?)


                                                                                                                                 /Jenny

5 kommentarer:

  1. De ser jättefina ut! Ska hålla utkik efter det märket i fortsättningen:). Var säljs de? Kram

    SvaraRadera
  2. Jag brukar fynda på Swedala outlet, och jag vet att det finns i några butiker i Lund. Vi får ta en shoppingtur någon helg, inredning och kläder! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad gäller tiden för inläggen hade jag samma problem. Du ändrar tidszonen under Inställningar och fliken Formatering :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...