lördag 11 februari 2012

Sova gott...



Inga fler mardrömmar här inte!!

Här är våra fina drömfångare. 
Jag fick ett tips på en sida som visade precis hur man gjorde. (Tack Eva!)
Vi har verkligen gjort vårt bästa och jag tycker faktiskt att de blev riktigt bra!! 



Våra drömfångare





Jag passade på att  göra ett nytt halsband av svart läderrem, ekollon från Pilgrim och HOPE-ring från cancerfonden. Visst blev det fint! Jag har även satt i en svart tofs nu i efterhand. Snyggt, snyggt!



Trevlig lördagkväll!!
                                                                                                   /Jenny

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...