söndag 12 februari 2012

Kvällens bravader...

Varmchoklad



När vi kom hem ikväll ville barnen ut i pulkabacken. Det har snöat här hela dagen. Skoj! De gick iväg tillsammans och när de kom hem igen var de lyckliga och rosiga om kinderna. Det bjöds på varmchoklad vid vårt nymålade köksbord. Mysfaktorn var hög!!


Kort därefter ville Albin klippa sig kort. Vi tog fram sax och kam och började. Han; eld och lågor, jag; mer åt det nervösa, oroliga hållet!
Klippt är klippt, svårt att föreställa sig när man är 10.


Men efter mycket: -" Oj, blir det bra?, Hur blev det nu då?, jag får se!! Det blir inte som jag sa!! Sluta nu, nu är det bra, klipp inte mer!! " var vi färdiga!
Puh!! Jag var helt slut efter den klippningen, men han blev nog ganska nöjd, eller vad tror ni!?

Var har han lärt sig pluta så med munnen?

                                                           Trevlig kväll!                
                                                                                                            /Jenny










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...