måndag 6 februari 2012

Mina skatter

Här är mina tre små skatter som jag är så stolt över! (Jag undrar vad Elsa har fått i pannan?)
Syskonkärlek

Bilden är tagen i höstas när vi var på utflykt i Bokskogen. Vi hade en underbar dag! Vi busade, skrattade och åt vindruvor.
Vi busar och skrattar tillsammans nästan varje dag, men just denna stund, vid fikabordet, under boken där i skogen är jag säker på att vi alla fem kommer att bära med oss nära hjärtat, alltid!






En helt annan skatt är mitt underbara silverskrin som jag har fått av min älskade mamma. Skrinet står i mitt härliga vitrinskåp i köket, jag kan därmed se det varje dag och bli lika lycklig varje gång! 
Nej, nu ska jag göra min man sällskap i köket! Han har bakat bröd. Mums!

                                                                                                     /Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...