tisdag 19 juni 2012

Butiken

 På väg hem i från Varberg i söndags stannade vi till i Höganäs. 
Jag fick äntligen besöka Butiken
Jag hade kunnat vara där i timmar. Nu hann jag bara vara där i en kvart. 
Under den tiden fotograferade jag lite.

 Ahh, underbara kuddar och finfint porslin!






Underbar skulptur som jag gärna skulle ha på mitt soffbord! 
Underbar!

Ja, som ni säkert redan har listat ut, blir det en tur till, till Höganäs i sommar, 
men då på egen hand!


 Finfina sjalar hittade jag på Lager 157. Två för en billig peng!
Jag är en sjal- och armbands-älskare!



Ha en underbar tisdag!

Tre dagar kvar! Tre! La, la, la....mmm..!

                                                                                                                                                /Jenny

26 kommentarer:

  1. Shit pommes! Stora plånboken ska med när jag ska till Höganäs. Stora plånboken!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket fint! Man vill ju liksom ha ALLT! ;)

    Jättefina sjalar och armband!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. En riktig godisaffär...mer mysaffärer åt mammorna !!!! Vissa har tre dagar kvar..andra har tre veckor..
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Visst är den underbar, den butiken. Har varit där ett antal ggr nu sen jag upptäckte den. Och det bästa är att mannen har inga problem med att följa med just dit, bara det inte tar för lång tid att gå där, vilket det oftast gör!

    Ha en toppen dag!

    Kraam Emma

    SvaraRadera
  5. Ser helt underbart ut!

    kramkram

    SvaraRadera
  6. Mmmm den affären, den BUTIKEN! Älskar den och tom. mannen gör mig gärna sällskap in där :) måste va en attans bra affär :D
    Ska ditt jag osså i sommar! Måste dit! Man ska kanske anordna en utfyktsdag till Höganäs... hmmm tål att tänkas på :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  7. Åå blir sugen på att åka dit! Helt i min smak :) kram

    SvaraRadera
  8. Vilket underbart ställe! Älskar också sjalar och armband, man kan aldrig få för många:) kram Caroline

    SvaraRadera
  9. Dit skulle jag vilja åka! Är också sjal o armbandsälskare:) kram Nilla!
    Ps missa inte min tävling idag som jag lagt upp en ny

    SvaraRadera
  10. Oi...for en herlig butikk!! Der kunne jeg gjerne gått i mange timer ja :) Så masse fint :)

    Jeg elsker også sjal og armbånd :) Sjal kan man vel aldri få for mye av ;)

    Ha en herlig dag, vennen :) 3 dager til sommerferie her og - herlig :)
    Klemmer og koser :)

    SvaraRadera
  11. Oj wowwowowowowowowo!!! Vilken UNDERBAR butik!
    Har allt det där fina och lite till! :)
    Jag är också en "armbandoman och halsdukoman"!
    Kram, hoppas du får en härlig dag!

    SvaraRadera
  12. Åh vad mycket snyggt! Blev galen i dom där sjalarna nu! ÄLSKAR STJÄRNOR! Följer din blogg nu:)Tihii:) Kram

    SvaraRadera
  13. Jag blev jättesugen på att åka dit nu:). Vilken mysig affär. Snygga sjalar!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Ja där är så mycket fint att det är svårt att välja. Fina bilder du tog. Ha en fortsatt bra dag. 3 magasin utanför Ystad är också en riktig höjdare.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  15. Så fint, och fina bilder! Sjalen med svalorna på gillar jag jättemycket!

    SvaraRadera
  16. En snygg svalsjal!!! Precis en sån som jag hittade på Gekås. Visst är den fin?! Men du, jag har inte fattat att Butiken (den berömda) ligger i Höganäs. Det är ju inte längre bort än att jag kan åka dit ju. Ett sommaräventyr är bokat med andra ord :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  17. Ohh vad jag vill åka dit, jättefina bilder!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  18. Visst var det en underbar butik...nu ska vi ner i midsommar igen så då blir det att muta MAKEN igen...

    SvaraRadera
  19. Oh va gärna jag vill åka till denna ljuvliga butik, har läst, hört och sett så mycket därifrån!!
    Finfina saker du hittade!

    Kram

    SvaraRadera
  20. Butiken ligger högt upp på min lista med besök jag vill hinna med i sommar. För mig ligger den på vägen till Ullared så det kan verkligen bli en dyr historia;)
    Sjalen med svalor var verkligen jättefin. Jag ska besöka lager 157 i Karlstad i helgen, tror bestämt att en sån kommer ligga i min kasse.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  21. Kul att jag hittade till din blogg idag! Jag vet precis var du bor, är själv uppvuxen nära Bjärred men har flyttat från Skåne. Butiken ska jag passa på att besöka i sommar när jag är nere en vända för att hälsa på släkten.

    Ha det gott! Kram Ester

    SvaraRadera
  22. Tack alla underbara, som skriver så mycket fint och roligt att läsa!
    Största kramen till er!
    Jenny

    SvaraRadera
  23. Vad underbart att få besöka den butiken "live", det skulle jag också vilja göra - men tyvärr har vi nog inte vägarna förbi än på länge... Tur att de har webshop (väntar just nu på lite reaklipp därifrån ;)).

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  24. Vill oxå diit! :)
    Jag gillar också sjalar och armband, man kan aldrig ha för mng.. ;)


    Kram!

    SvaraRadera
  25. Visst är det en supermysig butik! Jag kan gå där hur länge som helst och bara njuta av allt fint.. Tur jag har nära dit :) Blev sugen nu när du la in bilder, får nog bli en tur snart :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar! Jag blir väldigt glad!
Ha en fortsatt bra dag!

Kramar
Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...